czym jest hydro fitness w gdansku - Zajęcia hydro fitness są przeznaczone dla osób, które czują się komfortowo na dużym basenie. Ćwiczenia wykonujemy w pasach wypornościowych, które utrzymują nasze ciało zanurzone do wysokości barków.

Hydro fitness na dużym basenie pływackim łączy w sobie zalety aerobiku i pływania.

Zajęcia hydro fitness są przeznaczone dla osób, które czują się komfortowo na dużym basenie.
Ćwiczenia wykonujemy w pasach wypornościowych,
które utrzymują nasze ciało zanurzone do wysokości barków.

Podczas zajęć nie mamy kontaktu z dnem, wszystkie ruchy wykonywane są pod wodą,
co zwiększa opór oraz intensywność treningu.

Osoby, które nie czują się komfortowo na dużym basenie
zapraszamy na 
Aqua Aerobic na małym basenie …->

Opór wody sprawia iż 1 minuta ćwiczeń w wodzie jest równa 5 minutom zwykłych ćwiczeń na lądzie.

Czym jest hydro fitness w Gdańsku Podczas naszych zajęć korzystamy z wielu różnych przyrądów do ćwiczeń, które umożliwiają nam wykonanie bardziej skomplikowane i efektywne ćwiczenia oraz urozmaicają nam zajęcia aby były one zawsze ciekawe i przyjemne.

Unosząc się na wodzie w pasach wypornościowych mamy możliwość pracy całym ciałem podczas ćwiczeń
co jest najbardziej efektywną formą treningu. Wystarczy spojrzeć na sylwetki osób trenujących pływanie
aby przekonać się jak efektywny jest trening w wodzie kiedy pracuje całe ciało.

Wystarczą minimalne umiejętności pływackie!

Podczas zajęć Hydro Fitness nie musisz znać tajników
sportowej techniki pływackiej 
aby uzyskać efekt treningu pływackiego.

Podczas naszych zajęć korzystamy z wielu różnych przyrądów do ćwiczeń, które umożliwiają nam wykonanie
bardziej skomplikowane i efektywne ćwiczenia oraz urozmaicają nam zajęcia aby były one zawsze ciekawe i przyjemne.

czym jest hydro fitness gdansk - Fitness w wodzie wpływa również na rozluźnienie mięśni, a to zapobiega kontuzjom. Jest to forma bezpieczna nawet dla osób: z nadwagą, z osteoporozą, po przebytych urazach układu ruchu. Efektem wszystkich ćwiczeń jest pobudzenie przede wszystkim układu krążenia, oddechowego i układu ruchu.

Fitness w wodzie wpływa również na rozluźnienie mięśni, a to zapobiega kontuzjom.
Jest to forma bezpieczna nawet dla osób: z nadwagą, z osteoporozą, po przebytych urazach układu ruchu.
Efektem wszystkich ćwiczeń jest pobudzenie przede wszystkim układu krążenia, oddechowego i układu ruchu.

Trening w wodzie ma dodatkowy plus, jakim jest masaż.
Podczas ćwiczeń powstają wiry wody, które delikatnie masują ciało.
Wpływa to na pobudzenie krążenia w powierzchniowych tkankach, co ułatwia usuwanie toksyn i spalanie
tkanki tłuszczowej. A oprócz tego, dzięki takiemu masażowi,nasze ciało jest świetnie zrelaksowane i odprężone.

  • 5 prostych ale ważnych rad dla Triathlonistów od Marcina Koniecznego

    Nie testuj nic nowego

    Pamiętam, jak na Hawajach w 2017 tuż przed startem wszyscy pod strojami pływackimi (swim skin) mieli pozwijane na biodrach stroje kolarskie. Jak zapytałem dlaczego, to dostałem odpowiedź: bo tak szybciej i mniejszy opór w wodzie. Błyskawiczna decyzja – miałem oba stroje w pełni na sobie – nie zmieniam. Zmienianie w ostatniej chwili, bo wszyscy „lepsi” tak mają, jest jednym z największych błędów …

  • Skąd znaleźć w sobie motywację do treningu? Najlepiej wie o tym Adam Korol, który przecież już niczego udowadniać nie musi. Mistrz olimpijski i wielokrotny wioślarski mistrz świata dziś startuje w triathlonie. Jak sam mówi: .... w pływaniu pomógł mi Tomasz Dobroczek z firmy Argonaut i chyba tylko dzięki niemu udało mi się przepłynąć 950m ....

    Skąd znaleźć w sobie motywację do treningu?

    Najlepiej wie o tym Adam Korol, który przecież już niczego udowadniać nie musi. Mistrz olimpijski i wielokrotny wioślarski mistrz świata dziś startuje w triathlonie.

    Jak sam mówi:
    …. w pływaniu pomógł mi Tomasz Dobroczek z firmy Argonaut i chyba tylko dzięki niemu udało mi się przepłynąć 950m ….

  • Przełamywanie strachu przed wodą i start w Triathlonie. Audycja w Radiu Gdańsk (27.07.2014r.) z udziałem Aldony i Marcina Dybuk oraz Dawid Dobroczka.

    Przełamywanie strachu przed wodą

    Przełamywanie strachu przed wodą i start w Triathlonie.
    Audycja w Radiu Gdańsk z udziałem Aldony i Marcina Dybuk oraz Dawid Dobroczka.

    Marcin do Lutego 2014 panicznie bał się wody, ale potem … zaczął naukę pływania w Argonaut.
    Zapraszamy do wysłuchania audycji, która opisuje przygotowania do startu w Triathlonie od podstaw pływania na małym basenie.

  • Podczas audycji opowiadamy o tym jak wyglądają przygotowania do startu w Triathlonie grupy pływackiej początkującej od podstaw pływania na małym basenie jak i grupy średnio zaawansowanej doskonalącej technikę pływania na dużym basenie.

    Audycja w Radiu Gdańsk o programie Aktywuj się w Triathlonie

    Podczas audycji opowiadamy o tym jak wyglądają przygotowania do startu w Triathlonie grupy pływackiej początkującej od podstaw pływania na małym basenie jak i grupy średnio zaawansowanej doskonalącej technikę pływania na dużym basenie.

  • Aktywuj się w Triathlonie Gdańsk - Audycja o programie

    Aktywuj się w Triathlonie Gdańsk
    – Audycja o programie

    Podczas audycji opowiadamy o tym jakie postępy od 25 Listopada zrobili nasi podopieczni, którzy uczyli się w grupie pływackiej początkującej od podstaw pływania na małym basenie jak i grupy średnio zaawansowanej doskonalącej technikę pływania na dużym basenie.