Harmonogram treningów pływackich dla młodzieży i dorosłych na basenie Politechniki Gdańskiej

Treningi pływania dla młodzieży i dorosłych

Trening pływacki koncentruje się na dwóch założeniach:

1. Trening wytrzymałościowy:
Mający na celu poprawę i rozwój sprawności układu krążeniowo-oddechowego, kształtowanie siły mięśni,
poprawę koordynacji ruchowej. Trening ten przygotowuje do pływania długodystansowego i swobodnego
pływania na wodach otwartych (rzeki, jeziora, morze).

2. Trening techniczny:
Celem tego treningu pływackiego jest poprawa technik pływackich , kształtowanie szybkości i wytrzymałości pływackiej,
nauczanie sportowych technik pływania (intensywne pływanie stylami pływackimi oraz stylem zmiennym),
przygotowanie do startu w zawodach pływackich jak również w Triathlonie, Aquathlonie, maratonach pływackich itp…

więcej informacji …->

Harmonogram na rok 2019/2020
treningów pływackich dla młodzieży i dorosłych na basenie Politechniki Gdańskiej:

Zniżka dla studentów jest dostępna tylko za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej.

Zajęcia na pływalni krytej Politechniki Gdańskiej trwają 40 minut.

 

 

Zapisy .. ->

Cennik ..->

Kalendarz dni wolnych od zajęć  ..->